خرید جامبوبگ

در این مطلب قصد داریم انواع محصولات موجود در سایت شمس پلاست را بررسی و به شما عزیزان معرفی کنیم. خرید جامبوبگ / نایلون / نایلکس / سلفون / طناب / تسمه پلاستیکی / …

نایلون

نایلون جزو محصولاتی است. پر کاربرد در زندگی امروزی که از پرمصرف ترین و پر استفاده ترین الیاف مصنوعی در صنایع گوناگون می باشد. این محصول از مصارف خانگی گرفته. تا در صنایع مختلف از جمله صنعت بسته بندی و صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. البته این تنها نمونه های کوچکی از موارد مصرف نایلون در زندگی است.

کاربرد زیاد این محصول در زندگی روزمره موجب شده. تا شرکت های زیادی آن ها را تولید و به بازارعرضه کنند. شمس پلاست نیز یکی از واحدهای فعال در زمینه فروش نایلون می باشد. که  محصولات خود را از مواد باکیفیت و مرغوب و با رعایت استانداردهای لازم تولید می کند.

نایلون به محصولاتی گفته میشود. که از پلی اتیلن سبک ساخته میشود. ولی نایلکس به محصولات ساخته شده. از پلی اتیلن سنگین گفته می‌شود.  بارزترین تفاوت بین این دو در درجه نرمی آن‌هاست. درواقع محصولات نایلونی نرم‌تر از محصولات نایلکسی هستند.

همچنین در ظاهر آن‌ها نیز تفاوت هایی نهفته است. در حالیکه محصولات نایلونی ظاهری براق دارند. محصولات نایلکس تقریبا مات هستند.

نایلون

نایلکس

نایلون و نایلکس جزو محصولاتی پر کاربرد در زندگی امروزی هستند که از پرمصرف ترین و پر استفاده ترین الیاف مصنوعی در صنایع گوناگون می باشند. این محصول از مصارف خانگی گرفته تا در صنایع مختلف از جمله صنعت بسته بندی و صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. البته این تنها نمونه های کوچکی از موارد مصرف نایلون و نایلکس در زندگی است. کاربرد زیاد این محصول در زندگی روزمره موجب شده تا شرکت های زیادی آن ها را تولید و به بازارعضه کنند. شمس پلاست نیز یکی از واحدهای فعال در زمینه فروش نایلون و نایلکس در تهران می باشد که  محصولات خود را از مواد باکیفیت و مرغوب و با رعایت استانداردهای لازم تولید می کند.

خرید نایلکس بهترین روش خرید برای کسانی است. که به مقادیر زیاد از این کالااستفاده میکنند. شما در زمان خرید نایلون و نایلکس باید به این موضوع دقت داشته باشید که اگر هزینه‌ مواد اولیه درجه یک را پرداخت می ‌کنید، واقعا مواد مرغوب باشند. پس بهتر است از شرکت یا فروشندگانی خرید کنید که تجربه کاری بالایی داشته و به تولید و پخش عمده نایلون و نایلکس در حجم بالا مشغولند.

نایلون

سلفون

سلفون از گذشته تا امروز برای بسته‌ بندی مواد غذایی، دارویی و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و جایگاه ویژه‌ای را برای خود حفظ کرده است. درواقع سلفون‌ ها به دلیل اینکه از لحاظ بهداشتی مشکلی ندارند، غالبا برای بسته‌بندی مواد غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای خرید سلفون به صورت عمده و دیگر انواع محصولات پلاستیکی می توانید به فروشگاه اینترنتی شمس پلاست مراجعه کنید. جایی که به عنوان تولیدکننده و فروشنده انواع محصولات پلاستیکی اقدام به فروش و عرضه این محصول می کند و راهی آسان برای خرید مشتریان خود به وجود آورده است.

جامبوبگ

تسمه پلاستیکی

تسمه پلاستیکی برای دستگاه های تسمه کش استفاده شده. و در سایز های مختلف توسط برند های مختلف و حتی رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه میشود.

تسمه های بسته بندی به صورت رول در کارخانه ها تولید می شوند. و به دست مشتریان می رسند. این تسمه ها در جنس های مختلفی وجود دارد. برای مثال می توان به تسمه های فلزی / پلاستیکی / عاج دار / و . . . اشاره کرد. که هر کدام کاربرد های خاص خود را در زمان بسته بندی دارند.

بیشترین کاربرد را در بسته بندی این محصول دارند. این محصول پلاستیکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی کالا و محصولات هستند. و برای بسته بندی کارتون ها و جعبه های کالا ها بسیار مناسب می باشند.

یکی از گزینه هایی که شمس پلاست را متمایز میسازد این است. که پک تمامی محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه گری به مشتریان خود عرضه می کند. و مشتریان دیگر هزینه ای در قبال عمل واسطه گری پرداخت نمی کنند.

شما می توانید انواع دستگاه های بسته بندی و یا تسمه کش را از سایت شمس پلاست سفارش دهید. و پک رول های این محصول را در انواع مختلف برای دستگاه های خود خریداری کنید.

طناب

استفاده از طناب که دارای طیف گسترده‌ای در تولید می باشد. به عنوان یک محصول مصرفی دارای کاربردهای بسیاری در کشور می باشد. با توجه به نیاز بازار خارج از کشور امکان صادرات انواع طناب های صنعتی و غیر صنعتی از مرکز فروش طناب تهران امکان پذیر می باشد.

طناب پلاستیکی رشته ای بلند است. که از الیاف مصنوعی تابیده شده. پلی پروپیلن و پلی اتیلن به دست می‌آید.

کابرد اصلی این محصول در کشیدن و گره زدن می باشد. طناب‌های درجه یک که از مواد مرغوب پتروشیمی و بدون ناخالصی در انواع رنگ و سایز تولید می‌شوند. دارای یکنواختی در تابیده شدن و رنگ شفاف و بدون زدگی هستند. که در برابر نورخوشید و پوسیدگی مقاومت بیشتری دارند.

برای خرید این محصول به صورت عمده و دیگر انواع محصولات پلاستیکی می توانید. به فروشگاه اینترنتی شمس پلاست مراجعه کنید. جایی که به عنوان تولیدکننده و فروشنده انواع طناب های پلاستیکی اقدام به فروش و عرضه این محصول می کند. و راهی آسان برای خرید مشتریان خود به وجود آورده است.

جامبوبگ

جامبوبگ در واقع کیسه‌ها یا گونی‌هایی با ابعاد بزرگ‌ هستند. که از آن‌ها برای جا به جا کردن مواد مختلف استفاده می‌شود.

جامبوبگ از پارچه‌هایی ساخته می‌شوند. که مستحکم و ضخیم و در عین حال انعطاف پذیر باشند. انواع و اقسام مختلف مواد نظیر مواد دارویی، غذایی، پتروشیمی، سیمان و… توسط این کیسه‌ها حمل و جا به جا می‌شوند. بهتر است بدانید که جامبوبگ‌های سیمان و مواد پودری دارای لایه ضد گرد و غبار هستند.

معمولا این کیسه‌ها می‌توانند مابین ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ کیلوگرم بار را حمل کنند‌. پارچه‌ای که کیسه‌های بیگ بگ را به وسیله آن تولید می کنند. از جنس پلی پروپیلن است. اگر مشتری بخواهد می‌توان متناسب با نیاز او پارچه‌های لمینت دار یا بدون لمینت را در تولید کیسه مورد استفاده قرار داد. معمولا یک لایه نایلون در داخل کار نیز به کار می‌رود. همه روزه در سطح جهان میلیون‌ها تن از اقلام مختلف توسط این کیسه‌ها جا به جا می‌شوند. که میزان قابل توجهی است.

برای قیمت جامبوبگ باید گفت براساس پارامترهای مختلفی تعیین میشود.با توجه به اینکه کیسه های جامبوبگ از مواد پلی پروپیلن تهیه میشوند ، قیمت این مواد بر قیمت کیسه های جامبوبگ تاثیر مستقیمی دارد. ابعاد و جنس پارچه جامبوبگ هم دو عامل تاثیر گزاردیگر است که بر قیمت جامبوبگ میباشند. شما می توانید جهت استعلام قیمت انواع جامبوبگ ، با کارشناسان ما در شمس پلاست در ارتباط باشید.

جامبوبگ

ممنون که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید. شما میتوانید برای خرید تمامی این محصولات از سایت شمس پلاست با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

  • موبایل : 09129617981
  • موبایل : 09197601460
  • تلفن ثابت:02136462583

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *