جامبوبگ

در این مقاله به شما اطلاعات کاملی ارائه خواهیم داد تا بتوانید به بهترین شکل از جامبوبگ بهره ببرید. جامبوبگ، یا همان بیگ بگ، کیسه‌هایی بزرگ و انعطاف‌پذیر هستند که از جنس رول گونی تولید می‌شوند. این کیسه‌ها برای حمل و نقل و نگهداری مواد پودری یا فله و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به بررسی انواع و موارد استفاده از جامبوبگ خواهیم پرداخت.

انواع جامبوبگ

تقسیم‌بندی کیسه جامبوبگ به چندین نوع بر اساس معیارهای مختلف صورت می‌گیرد.

بر اساس وزن

جامبوبگ‌ها از نظر وزن ظرفیت‌های متفاوتی دارند. از ۵۰۰ کیلوگرم تا ۵ تن. قیمت و تحمل این کیسه‌ها به جنس گونی، نوع دوخت نخ و دوخت دسته‌ها و کیفیت اتصال دسته به بدنه بستگی دارد.

بر اساس جنس پارچه

یکی از تقسیم‌بندی‌های کیسه جامبوبگ بر اساس نوع پارچه است. جنس پارچه‌های ریزبافت این کیسه‌ها پلی پروپیلن است. و مقاومت کششی بالایی دارند.

بر اساس دوخت سر و ته

انتخاب نوع دوخت سر و ته کیسه جامبوبگ نیز به مواردی نظیر محل استفاده، نوع مواد حمل شده و روش بارگیری و تخلیه بستگی دارد. سربندی معمولاً برای پیشگیری از ریزش محصولات استفاده می‌شود.

انواع دسته‌ها

دسته‌های جامبوبگ معمولاً از پلی پروپیلن تولید می‌شوند. و بهترین گزینه برای حمل محصولات شما هستند. نوع نخ استفاده شده در دوخت، ارتفاع بدنه کیسه گونی با تسمه، و نحوه بسته‌بندی از عوامل مؤثر در حمل و نقل با جامبو بگ هستند.

– دو دسته

– چهار دسته

– هشت دسته

انواع سربندی

نوع سربندی جامبوبگ نیز به مواردی نظیر محل استفاده، نوع مواد حمل شده. و نحوه بارگیری و تخلیه بستگی دارد. این نوع سربندی عبارت‌اند از:

  • درب قیف
  • درب صندوقی
  • درب لیفه

– سرباز

محل استفاده از جامبوبگ

محل استفاده از جامبوبگ نیز نقش مهمی در انتخاب نوع سربندی و دوخت سر و ته دارد. این محل‌ها عبارتند از:

– مکان‌های با رطوبت

– مکان‌های بدون رطوبت

قیمت جامبوبگ

قیمت جامبوبگ بستگی به عواملی نظیر پارچه، نخ، بافت، وزن، ابعاد، نوع محصول، کاربرد، نوع برند، و شرایط تحویل دارد. بهترین شیوه در خرید جامبوبگ، ضمانت کافی از تولیدکننده به عنوان شرط تحویل بار می‌باشد.

نوع مواد حمل شده

جامبوبگ می‌تواند برای انواع مواد از شیمیایی تا کود، سیمان، مواد غذایی و… مناسب باشد. انتخاب نوع مناسب بر اساس نوع محصول حملی و محیط

استفاده از اهمیت زیادی برخوردار است.

حمل و نقل

مسائل مهمی چون نوع وسیله نقلیه بار بر اساس وزن کیسه‌ها، میزان مسافت، و شرایط تحویل نیز در حمل و نقل کیسه جامبوبگ تأثیرگذار هستند.

کاربرد جامبوبگ

همه صنایعی که دغدغه رسیدن بار به صورت سالم و بدون آسیب دارند. میتوانند از این کیسه ها استفاده کنند. برخی از این صنایع به این صورت می باشند.
محصولات پتروشیمی و شیمیایی مانند بسته بندی کردن قیر
صنایع ساختمانی مانند بسته بندی سیمان، شن، ماسه
و صنایع غذایی مانند بسته بندی آرد و شکر
صنایع کشاورزی مانند بسته بندی کود و خوراک دام
حمل مواد معدنی و فلزات پودری
حمل چوب و کاغذ مانند محصولات چوبی خرد شده و گلوله های چوبی

انواع جامبو بگ

براساس نیاز برای انواع کاربردها وحالت های پرکردن، بلندکردن و جابجائی توسط لیفتراک و جرثقیل و تخلیه تولید می شوند. این نوع بسته بندی جایگزینی اقتصادی در مقابل استفاده از کیسه و پالت در نگهداری، حمل نقل محصولات شده است.
استفاده از این کیسه های بزرگ باعث شده است. که در هزینه صرفه جویی شود. و همچنین بارگیری و انبار کردن مواد آسان تر شده است.

جنس جامبوبگ

جامبو بگ از پارچه های لمینت دار و همچنین با لایه نایلون داخلی و بدون آن تولید می شود. این کیف ها از پارچه های صاف یا گرد بافت پلی پروپیلن تولید می شوند. نوع پارچه بر اساس وزن محموله، ظرفیت بارگیری ایمن (SWL) و ضریب ایمنی (CSF) انتخاب می شود.

فرصت خرید جامبوبگ از شمس پلاست را از دست ندهید.

آیا به دنبال جایی برای خرید جامبو بگ با کیفیت و قیمت مناسب هستید؟
شمس پلاست با سال‌ها تجربه در تولید و عرضه انواع جامبوبگ‌ها، به شما فرصتی عالی برای خرید بهینه و با کیفیت ارائه می‌دهد.

جامبو بگ با متریال برتر: ما از بهترین متریال‌ها برای تولید جامبوبگ استفاده می‌کنیم. تا محصولات ما در مقابل فشار، رطوبت، و خسارت‌های زیان‌آور مقاوم باشند.

تنوع بی‌نظیر: انواع مختلفی از جامبو بگ را در فروشگاه آنلاین ما پیدا خواهید کرد. برای هر نوع مصرفی، ما یک جامبوبگ مناسب داریم.

قیمت منصفانه: با شمس پلاست، شما مطمئن خواهید بود. که برای جامبوبگ‌های با کیفیت بالا به قیمت مناسبی دست پیدا می‌کنید.

از این به بعد، به خرید جامبو بگ خود با اطمینان نگاهی بیاندازید. با ما همراه باشید. و از تجربه خریدی مطمئن و کیفیتی بهره‌مند شوید.

شمس پلاست – انتخابی امین برای خرید جامبو بگ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *