نایلون

سلفون از گذشته تا امروز برای بسته‌ بندی مواد غذایی، دارویی و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. و جایگاه ویژه‌ای را برای خود حفظ کرده است. درواقع سلفون‌ ها به دلیل اینکه از لحاظ بهداشتی مشکلی ندارند. غالبا برای بسته‌بندی مواد غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرند.در صورتی که تولید سلفون‌ها تنوع بسیار زیادی دارند.

۳ نوع از مهم‌ترین سلفون‌ها، سلفون شفاف، سلفون متالایز و سلفون صدفی هستند. این سه مدل ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. بنابراین نوع کاربرد آنها نیز متفاوت است. در ادامه بیشتر به معرفی و ویژگی‌های آنها خواهیم پرداخت.

سلفون opp

opp مخفف کلمه orient polypropylene است. که به عنوان یک ورق نازک پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن با استحکام و مقاومت بالا شناخته می‌شود. این سلفون در میان تولید کنندگان و همکاران با نام سلفون ایرانی نیز شناخته شده است.

سلفون bopp

bopp برگرفته از کلمه biaxally orient polyproplene است. و در اصل ارتقاء یافته opp که به عنوان یک بسته بندی مستحکم‌تر، واضح‌تر و قوی‌تر به همراه چاپ پذیری بهتر شناخته شده است. و بهتر از هر نوع بسته بندی دیگری می‌تواند از محصول شما محافظت کند.

سلفون cpp

cpp مخفف کلمه Cast Polypropylene و یک فیلم پلی پروپیلن ریخته گری شفاف مقرون به صرفه، با چگالی کم و کارآیی بالاست. که اغلب شفافیت نوری، براقیت بالا، استحکام خوب و قابلیت دوخت پذیری بالایی دارند. و در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاوم هستند.

درباره این محصول بیشتر بدانید…

به دلیل ترکیب در مشتق های پلیمری و شیوه ی ساخت و پرداخت سلفن، این ماده از شفافیت بیشتری نسبت به دیگر سازه های پلیمری هم چون پلاستیک، نایلون و نایلکس برخوردار است. و همین سبب شده تا کاربرد چشم گیر و گفتنی در صنعت بسته بندی مواد غذایی باز، به ویژه خشکبار و شیرینی و آجیل داشته باشد.

سلفن در برابر اسید و باز مقاوم است: به دلیل ویژگی های ساختاری و ترکیب های شیمیایی که در ساخت و پردازش سلفن به کار می رود. این محصول نسبت به دیگر سازه های بسته بندی هم چون نایلون و نایلکس، در برابر اسید و باز مقاومت بیشتری دارد.

خرید سلفون از شمس پلاست

برای خرید سلفن به صورت عمده و دیگر انواع محصولات پلاستیکی می توانید به فروشگاه اینترنتی شمس پلاست مراجعه کنید. جایی که به عنوان تولیدکننده و فروشنده انواع محصولات پلاستیکی اقدام به فروش وعرضه این محصول می کند. و راهی آسان برای خرید مشتریان خود به وجود آورده است.

ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *