تسمه بسته بندی برای دستگاه های تسمه کش استفاده شده. و در سایز های مختلف توسط برند های مختلف و حتی رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه میشود.

تسمه های بسته بندی به صورت رول در کارخانه ها تولید می شوند. و به دست مشتریان می رسند. این تسمه ها در جنس های مختلفی وجود دارد. برای مثال می توان به تسمه های فلزی / پلاستیکی / عاج دار / و . . . اشاره کرد. که هر کدام کاربرد های خاص خود را در زمان بسته بندی دارند.

بیشترین کاربرد را در بسته بندی این محصول دارند. این محصول پلاستیکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی کالا و محصولات هستند. و برای بسته بندی کارتون ها و جعبه های کالا ها بسیار مناسب می باشند.

قیمت تسمه بسته بندی در شمس پلاست منصفانه است. ما تمامی محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه گری به مشتریان خود عرضه می کنیم. بنابراین هزینه نهایی شما کاهش پیدا می کند. و دیگر هزینه ای در قبال عمل واسطه گری (یا دلالی) پرداخت نمی کنید.

شما می توانید انواع دستگاه های بسته بندی و یا تسمه کش را نیز از سایت شمس پلاست سفارش دهید. حتی می توانید رول های این محصول را در انواع مختلف برای دستگاه های خود خریداری کنید. اگرهم نیاز به مشاوره برای خرید داشتید با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است قیمت این محصول به اندازه آن نیز بستگی دارد. با توجه به این که تسمه های pp از مواد پلی پروپیلن ساخته می شوند. دوام بسیار بالایی دارند. این محصول در واقع نوعی پلاستیک به شمار می آیند. سایز استاندارد برای این نوع تسمه ها  ۸ – ۱۰ – ۱۲ – ۱۶ – ۱۹ میلیری متری است.

که به صورت معمول در کارخانه تولید می شود. البته در صورت درخواست سایز سفارشی می توان بنابر نیاز مشتری این محصول را تولید کرد.

خرید تسمه دستبه بندی از سایت شمس پلاست

یکی از گزینه هایی که شمس پلاست را متمایز میسازد این است. که پک تمامی محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه گری به مشتریان خود عرضه می کند. و مشتریان دیگر هزینه ای در قبال عمل واسطه گری پرداخت نمی کنند.

شما می توانید انواع دستگاه های بسته بندی و یا تسمه کش را از سایت شمس پلاست سفارش دهید. و پک رول های این محصول را در انواع مختلف برای دستگاه های خود خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *