طناب

استفاده از طناب که دارای طیف گسترده‌ای در تولید می باشد. به عنوان یک محصول مصرفی دارای کاربردهای بسیاری در کشور می باشد. با توجه به نیاز بازار خارج از کشور امکان صادرات انواع طناب های صنعتی و غیر صنعتی از مرکز فروش طناب تهران امکان پذیر می باشد.

طناب پلاستیکی رشته ای بلند است که از الیاف مصنوعی تابیده شده. پلی پروپیلن و پلی اتیلن به دست می‌آید.

کابرد اصلی این محصول در کشیدن و گره زدن می باشد. طناب‌های درجه یک که از مواد مرغوب پتروشیمی و بدون ناخالصی در انواع رنگ و سایز تولید می‌شوند. دارای یکنواختی در تابیده شدن و رنگ شفاف و بدون زدگی هستند. که در برابر نورخوشید و پوسیدگی مقاومت بیشتری دارند.

طناب پلاستیکی از مواد مصنوعی ساخته می‌شود. و بسیار پرکاربرد است. مواد اولیه‌ای که این محصول پلاستیکی از آن ساخته می‌شود دو نوع است.


1- مواد درجه یکی که مستقیما از پتروشیمی تهیه می‌شود.
2- مواد درجه دو که از بازیافت نایلون و پلاستیک به دست می‌آید.


طناب‌های پلاستیکی در سایزهای 2 تا 32 میلی متر در بازار موجود بوده. و در متراژهای 100 تا 500 متر تولید می‌شوند.

خرید طناب تهران با توجه به نیاز افراد و کاربردهای متفاوت آن فرق خواهد کرد.

برای کارهای تزئینی از طناب کنفی تهران،برای رشته های ورزشی از طناب بازی،طناب نخی و طناب کوهنوردی تهران استفاده می شود. لذا خرید این محصول در تهران می تواند توسط عموم افراد جامعه انجام شده. و مشتریان بسیاری دارد. استفاده از این محصول پلاستیکی و انواع نخ های بسته بندی تولید شده. در شهر تهران نیز مشتریان خاص خود را دارد.

مراکز فروشگاهی و دفاتر فروش شرکت‌های تولید کننده این محصول،عمده فروش این محصول را در سطح شهر بر عهده دارند. امروزه روش های متفاوتی برای فروش انواع محصولات در بازار داخل و برای بازارهای صادراتی به وجود آمده است. سود حداقلی به ازای افزایش مشتریان داخلی و صادراتی با افزایش فروش محصولات تولیدی کارخانه داران سراسر کشور نسبت مستقیم دارد.

طناب

خرید طناب به صورت عمده در تهران

برای خرید این محصول به صورت عمده و دیگر انواع محصولات پلاستیکی می توانید. به فروشگاه اینترنتی شمس پلاست مراجعه کنید. جایی که به عنوان تولیدکننده و فروشنده انواع طناب های پلاستیکی اقدام به فروش و عرضه این محصول می کند. و راهی آسان برای خرید مشتریان خود به وجود آورده است.

ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

  • موبایل : 09129617981
  • موبایل : 09197601460
  • تلفن ثابت:02136462583

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *