نایلون جزو محصولاتی است پر کاربرد در زندگی امروزی که از پرمصرف ترین و پر استفاده ترین الیاف مصنوعی در صنایع گوناگون می باشد. این محصول از مصارف خانگی گرفته تا در صنایع مختلف از جمله صنعت بسته بندی و صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. البته این تنها نمونه های کوچکی از موارد مصرف نایلون در زندگی است.

کاربرد زیاد این محصول در زندگی روزمره موجب شده تا شرکت های زیادی آن ها را تولید و به بازارعضه کنند. شمس پلاست نیز یکی از واحدهای فعال در زمینه فروش نایلون می باشد. که  محصولات خود را از مواد باکیفیت و مرغوب و با رعایت استانداردهای لازم تولید می کند.

فروش عمده نایلون در شمس پلاست

خرید عمده نایلون بهترین روش خرید برای کسانی است. که به مقادیر زیاد از این کالااستفاده میکنند. شما در زمان خرید نایلون باید به این موضوع دقت داشته باشید که اگر هزینه‌ مواد اولیه درجه یک را پرداخت می ‌کنید، واقعا مواد مرغوب باشند. پس بهتر است از شرکت یا فروشندگانی خرید کنید که تجربه کاری بالایی داشته و به تولید و پخش عمده نایلون در حجم بالا مشغولند.

شما هموطن گرامی می‌ توانید با مراجعه به سایت شمس پلاست و مطالعه اطلاعات هر محصول، اقدام به سفارش و خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

نایلون

قیمت نایلون

قابل به ذکر است که برای تولید محصولات پلی اتیلنی از مواد اولیه پتروشیمی استفاده می شود. که قیمت آن هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است. به همین جهت قادر به درج لیست قیمت دقیق برای شما مشتری عزیز نیستیم.

همچنین قیمت این محصول با توجه به تعداد سفارش، جنس محصول و همچنین ضخامت متغیر بوده و عدد ثابتی نمی باشد. بنابراین می توانید با تماس با کارشناسان ما در مورد هزینه تولید محصول مورد نظر خود مشورت کرده و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • موبایل : 09129617981
  • موبایل : 09197601460
  • تلفن ثابت:02136462583

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *