خرید گونی

استفاده از گونی قرن هاست. که برای حمل و نقل و بسته بندی انواع محصولات فله‌ی ریز و درشت رواج دارد. رول گونی پلاستیکی در ابعاد و مدل های مختلف تولید و به فروش می رسد. گونی در اصل نوعی پارچه ضخیم برای حمل محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی و برنج و پیاز است. که از الیاف گیاهان بافته می‌شد. اما امروزه از الیاف پلی پروپیلن در ابعاد، رنگ و وزن‌های مختلف به صورت ساده و لمینت( ضد آب ) تولید می‌شود. خرید گونی

گونی های بسته بندی فروشگاه شمس پلاست با هدف کسب رضایت مشتری تولید و عرضه میشود. انواع گونی پلاستیکی به صورت رول و کیسه انواع گونی جهت بسته بندی مواد شیمیایی و غیره در ابعاد ، وزن و رنگ های مختلف ساده و ضد آب (لمینت) به سفارش مشتری از عرض ۲۵ سانت تا عرض ۴ متر ساده ، ضدآب و ضد آفتاب (لمینت و UV دار) جهت صادرات با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت تولید میشود.

یکی از دلایل بارز استفاده گسترده از گونی قیمت آن است. گونی ها نسبت به سایر مواد بسته بندی قیمت پایین تری داشته. و هزینه بسته بندی محصولات را به شدت کاهش می دهند. کاهش هزینه بسته بندی محصولات و در نتیجه کاهش قیمت تمام شده. محصول باعث ترغیب فروشندگان و تولید کنندگان به استفاده از این محصول می شود. خرید و فروش گونی حجم بالای را شامل می شود.

برای خرید گونی در ابعاد مختلف شما می توانید. به سایت شمس پلاست مراجعه کرده. و کالای مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

انواع گونی که بهتر است با آن ها اشنایی داشته باشید

  • کیسه های پلی پروپیلن
  • کیسه های متراکم و فشرده
  • کیسه های مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش
  • گونی های شیشه ای و بی رنگ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *