گونی

گونی لمینت دار/ بسته بندی/گونی 25 کیلویی/گونی 10 کیلویی/گونی مواد/ مواد شیمیایی/ مواد پودری

گونی های بسته بندی فروشگاه شمس پلاست با هدف کسب رضایت مشتری تولید و عرضه مستقیم انواع گونی پلاستیکی به صورت رول و کیسه انواع گونی جهت بسته بندی مواد شیمیایی و غیره در ابعاد ، وزن و رنگ های مختلف ساده و ضد آب (لمینت) به سفارش مشتری تولید انواع رول گونی از عرض ۲۵ سانت تا عرض ۴ متر ساده ، ضدآب و ضد آفتاب (لمینت و UV دار) جهت صادرات با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت میشود.

جامبو بگ چیست؟

جامبوبگ، بیگ بگ، بالک بگ یا کیسه های فله بر ، کیسه های با ابعاد بزرگ هستند. که از پارچه های مستحکم و ضخیم و درعین حال انعطاف پذیر ساخته میشوند. و از آن برای حمل ونقل و ذخیره سازی مواد شیمیایی، دارویی، محصولات کشاورزی، پتروشیمی، کودهای شیمیایی،سیمان و دیگرمحصولات از 300 تا 1500 کیلوگرم و تا حجم 3 متر مکعب استفاده میگردد. جامبو بگ ها پارچه هایی بافته شده به جنس پلی پروپیلن هستند. که با توجه به نیاز مشتری می توان آنها را با استفاده از پارچه های لمینت دار یا بدون لمینت وبا یک لایه نایلون داخلی تولید کرد.

روزانه بیش از 1.4 میلیون تن از محصولات با استفاده از جامبو بگ ها در جهان جابجا میشوند. این کیسه ها اولین بار در سال 1993 در کشور اتریش تولید شد. و پس از آن به کشورهای دیگر نیز معرفی گردید.

گونی

خرید جامبوبگ به صورت عمده در تهران

برای خرید جامبوبگ به صورت عمده و دیگر انواع محصولات پلاستیکی می توانید به فروشگاه اینترنتی شمس پلاست مراجعه کنید. جایی که به عنوان تولیدکننده و فروشنده انواع جامبوبگ اقدام به فروش و عرضه آن می کند و راهی آسان برای خرید مشتریان خود به وجود آورده است.

ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

  • موبایل : 09129617981
  • موبایل : 09197601460
  • تلفن ثابت:02136462583

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *