کیسه فریزر

کیسه فریزر چیست؟

کیسه فریزر نوعی پلاستیک است که از مواد باکیفیت بالا، به ویژه پلی‌اتیلن، تهیه و تولید می‌شود. این مواد از بهترین مواد اولیه ساخته می‌شوند، به همین دلیل استفاده از این نوع کیسه برای تماس مستقیم با مواد غذایی مختلف بسیار ایمن و بی‌خطر است و به سلامتی انسان هیچ آسیبی وارد نمی‌کند.

کیسه‌های فریزر موجب جلوگیری از فساد و خرابی محصولات داخلی خود نیز می‌شوند. این کیسه‌ها دارای جنسیت محکمی هستند و در برابر کشش و ضربه‌ها مقاوم می‌باشند.

مهم‌ترین انواع این محصول عبارتند از:

  • کیسه فریزر‌ برگه‌ای‌
  • کیسه فریزر جعبه‌ای
  • کیسه فریزر رولی‌
  • کیسه فریزر زیپ‌دار‌
  • کیسه فریزر چسبی‌
کیسه فریزر

“انواع کیسه‌های فریزر”:

  1. کیسه فریزر برگه‌ای:
    کیسه‌های فریزر برگه‌ای به شکل لفافه‌ای و پلاستیکی تولید می‌شوند و ابعاد و اندازه‌های مختلفی دارند. بخش بالایی این کیسه‌ها باز است و دارای درب نمی‌باشند، این ممکن است در برخی مواقع منجر به خروج محتوا یا فاسد شدن مواد در داخل شود. این کیسه‌ها اغلب به شکل فله و به وزن کیلویی عرضه می‌شوند.
  2. کیسه فریزر جعبه‌ای:
    این نوع کیسه‌ها به شکل تاشده بر روی یکدیگر قرار می‌گیرند و با سادگی از شیار تعبیه‌شده بر روی قسمت بالایی جعبه به شکل برگ جدا می‌شوند. این روش بسته‌بندی شباهتی به بسته‌بندی دستمال کاغذی دارد.
  3. کیسه فریزر رولی:
    این نوع کیسه‌ها دارای برگه‌هایی هستند که به دور بوبین مقوایی رول شده‌اند و با سادگی از محل پرفراژ انتهایی جدا می‌شوند. این کیسه‌ها به دو صورت پلاستیکی و جعبه‌ای تولید و عرضه می‌شوند، که در نوع جعبه‌ای آنها کیسه‌ها درون یک جعبه مقوایی قرار می‌گیرند.
  4. کیسه فریزر زیپ‌دار:
    این نوع کیسه‌ها دارای یک زیپ در قسمت بالایی خود هستند و جلوگیری می‌کنند که هوا به محتوای داخلی وارد شود. این کیسه‌ها به عنوان کیسه‌های زیپ کیپ نیز شناخته می‌شوند و از گران‌قیمت‌ترین انواع کیسه‌های فریزر هستند.
  5. کیسه فریزر چسبی:
    این نوع کیسه دارای پوشش پلاستیکی شفاف است که در قسمت بالایی یک طرف به طرف دیگر وصل می‌شود. این کیسه‌ها دارای پرفراژ هستند و به سادگی بهم وصل یا جدا می‌شوند. این کیسه‌ها گاهاً به عنوان “کیسه فریزر تقویمی” نیز شناخته می‌شوند.

نکات مهم در خرید کیسه‌های فریزر:

  • از خرید کیسه‌های رنگی به حد ممکن اجتناب کنید، زیرا رنگهای موجود در آنها ممکن است به مواد غذایی نفوذ کرده و فساد آنها را ایجاد کند.
  • نحوه استفاده از این کیسه‌ها بسته به نوع مواد غذایی متفاوت است، بنابراین مواد مختلف را با توجه به نیازهای خود در کیسه‌های مناسب نگه دارید.
  • کیسه‌های مقاوم و محکم را انتخاب کنید تا از پاره شدن و تأثیر منفی بر محصولات خود جلوگیری کنید.
  • در هنگام خرید، ابعاد و نیازهای خود را در نظر داشته باشید.

برای خرید انواع کیسه فریزر می توانید به سایت شمس پلاست مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *